Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
WELKOM

Welkom in Dephora, een magisch land hier ver, heel ver vandaan en vol gevaren. Je staat op het punt je in te schrijven op Dephora's bekendste school, Dephora High! Ieder die zijn kinderen hier inschrijft krijgt volledige garantie een getraind krijger terug te krijgen zodra de desbetreffende leerling zich jarenlang bewezen heeft en afgestuurd is. Denk hier echter wel goed over na. Je zult vele gevaren moeten trotseren op de quests die je het leven zouden kunnen kosten.
Toch geïnteresseerd? Waar wacht je nog op!
Updates
00.00
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut.

00.00
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut.

00.00
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut.
Links
⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Faceclaims

Map

Teachers

Hall of fame

Staff
Lady Noir
Administrator
Stuur PBProfile
Royalrose
Administrator
Stuur PBProfile
Season
15°C tot 28°C

De zomer is aangebroken in Dephora en de temperaturen schieten omhoog! Wat ben jij van plan in je vrije uren? Je zou lekker naar het strand kunnen gaan, of met je zonnehoed op een rondje door de winkelstraten. Als je maar op let dat je je huiswerk niet vergeet!
Current Champions
???
Female Champion
???
Male Champion
Affiliates



Linkpartners worden met Dephora-High?
Neem contact op met Lady Noir!





Credits
Als basis voor de layout is de skin van The Captain Knows Best gebruikt. Verder behoren alle afbeeldingen, karakters en andere creaties op dit forum toe aan de personen die deze gecreëerd hebben. Aanpassingen van de skin en de rest van de layout zijn gedaan door Lady Noir. Ook het onderwerp, verzonnen door Royalrose en Lady Noir - of spin-offs daarvan dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden op welke manier dan ook.

Bulletin Board

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Bulletin Board Empty Bulletin Board

Bericht van Lady noir wo mei 25, 2016 1:14 pm


Hallo, Gast.

Hier op het Bulletin Board kun je alle quests vinden die er op het moment zijn. Zowel degene die nog beschikbaar zijn als degene die al bezet en bezig zijn zijn er te vinden. Als je een quest wil claimen kun je dat in DIT topic doen.

Pet Hunters
"Kan iemand mij helpen met het vangen van mijn huisdier? Ze is ontsnapt toen ik met haar ging lopen buiten omdat ik haar niet in de dorm wilde vasthouden. Nu is ze alleen ontsnapt en alleen kan ik haar niet vangen. Iemand help me alsjeblieft door haar te vangen?"

De vogel van een van de leerlingen is ontsnapt maar alleen kan ze haar niet te pakken krijgen. Er zijn minimaal twee leerlingen nodig die het huisdier gaan vangen. Het dier dat gezocht word lijkt op een uil en is over het algemeen niet gevaarlijk. Alleen als het soort in het nauw gedreven word zal hij instaat zijn om vuur te spugen. De uil is een halve meter hoog dus word niet gemakkelijk door één mens vast gehouden. Ga slim te werk of vang het dier met brute kracht. Succes.

Bulletin Board Divider_by_snow_head-d8zce3t

AVAILABLE

Bulletin Board JNxXdor

RANK: E

DEPHORA HIGH

SCHOOL YARD

MIN. 2 STUDENTS







Pages In The Wind
"Ik ben al mijn aantekeningen kwijt. Ik was rustig aan het leren buiten de school tot er een windvlaag kwam die al de vellen uit mijn handen de lucht in blies. Zonder die vellen zal ik nooit voor die belangrijke toets kunnen slagen. Kunnen jullie ze voor mij uit de boom waar ze ingewaaid zijn halen?"

De aantekeningen van een van de leerlingen zijn de boom in gewaaid. Gezien de hoogte van de boom is het niet mogelijk om er in te klimmen dus zullen de papieren er uit moeten worden geschoten. Er zijn twee leerlingen nodig met uit de classe Archer of Gunner om de papieren uit de boom te halen. Maar wees voorzichtig dat je ze niet te ernstig beschadigd of de leerling zal boos op je worden.

Bulletin Board Divider_by_snow_head-d8zce3t

AVAILABLE

Bulletin Board JNxXdor

RANK: E

DEPHORA HIGH

SMALL POND

MIN. 2 STUDENTS







Combat Training
"Over een paar dagen worden mijn vriend en ik getest op onze vaardigheden in een team gevecht. We kunnen dus niet tegen elkaar oefenen omdat we samen moeten werken. Zouden er twee leerlingen tijd hebben om ons met onze training te helpen?"

Twee leerlingen uit de classe Swordfighter en Rogue hebben trainingspartners nodig. Dit moeten leerlingen zijn met de zelfde classe gezien het oefenen anders geen nut heeft. De bedoeling is dat de twee leerlingen een team vormen en de twee vrijwilligers ook, vervolgens zullen de twee teams het tegen elkaar opnemen om hun krachten en teamwork te testen.

Bulletin Board Divider_by_snow_head-d8zce3t

AVAILABLE

Bulletin Board JNxXdor

RANK: E

DEPHORA HIGH

THE ARENA

MIN. 2 STUDENTS





Moving It
"Een van de jongens die mij altijd helpen is ziek en kan op het moment niets doen. Ik heb een leerling nodig die zijn werk voor één dag kan overnemen en snel ook. Als dat niet gebeurd loop ik enorm veel verdiensten mis!"

Een van de grotere handelaren uit Calico Village heeft hulp nodig met het dragen van spullen. Er zal van alles over de markt moeten worden gedragen naar zijn winkeltje. Er is een redelijk sterk iemand voor nodig gezien er ook zware spullen tussen kunnen zitten. Er zal flink doorgewerkt moeten worden want de man heeft een hekel aan getreuzel en zal je er ook voor straffen als je het wel doet.

Bulletin Board Divider_by_snow_head-d8zce3t

AVAILABLE

Bulletin Board JNxXdor

RANK: E

EAST

CALICO VILLAGE

MIN. 1 STUDENT







Beach Disturbers
"Ons dagje op het strand word helemaal verpest door twee monsters die er voor zorgen dat niemand meer het strand op kan. Ze gewoon wegjagen lukt niet, kunnen er leerlingen deze twee voor ons doden?"

De quest betreft het doden van twee Amphisbaena die het strandplezier van een groep mensen bederft. De monsters zijn met z'n tweeën dus zullen er ook in ieder geval twee leerlingen naar toe gaan. Omdat de twee bij elkaar lijken te horen moet er goed worden opgepast gezien ze misschien samenwerken. De school staat er dan ook op dat dit een D rank quest is. Er zal een grotere groep naartoe moeten wil deze door E rank leerlingen geklaard worden.

Bulletin Board Divider_by_snow_head-d8zce3t

AVAILABLE

Bulletin Board MAl7KJy

RANK: D

WEST

BEACH

MIN. 2 STUDENTS

Lady noir
Rank :
Founder
(Nick)name :
Pannekoek
IC posts :
0
Characters :
Luna ♀ [SHIFTER] Bulletin Board Bulletorange
Leorina ♀ [ELF] Bulletin Board Bulletyellow
Special Awards :
Bulletin Board LnIcKdDBulletin Board LnIcKdDBulletin Board LnIcKdDBulletin Board LnIcKdDBulletin Board LnIcKdD Bulletin Board LnIcKdD

Lady noir
https://dephora-high.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum